اخبار

خبر عاجل :: انتخابات مجلس الشعب تؤشر على تقدم السيد يوسف محمد ب 14 صوت ويحيى محمد 11 صوت ومحمود اشرف 8 واحمد صابر 7 اصواتم

الاثنين، 16 سبتمبر 2013

حوار مع وزير المالية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا مشاهدينا الاعزاء معنا الان وزير المالية السيد محمود اشرف اهلا بحضرتك
اهلا
بحضرتك
ممكن نعرف ايه سر تركك للمنصب فترة والرجوع مرة اخرى
انا الصراحة كنت شايف الجمهورية مستوها نزل و كل مكشف عن فساد مكنش حد بيتكلم فسبتها
طب وهو من الصح ترك الجمهورية فى وقت الشدة ده اهم وقت لازم تفضل فيه
انا بقول مفيش حد بيشتغل خالص حتي الرئيس نايم و كل متكلم محدش يرد عليا و بعدين انا بقالي حوالي شهر قايل علي فكرة الرئيس وافق بس لسا متنفذتش
طب وياترى حسابات الناس راحت فين الى كانت فى البنوك
اسا موجوده زي ماهي
طب دلوقتى القناة عايز حسابها عشان ترجع تشتغل اقوى اسحب منين والبنك واقف
البنك ابتدي يشتغل
و ولا قناه عملة حساب
طب ومنزلش اللينك ليه
لينك ايه
البنك
و انزله ليه المفروض هو معروف
فى ناس جديدة متعرفوش
حاضر هخلي المحافظ ينزلهم بس انا بكرر مفيش ولا قناه عملة حساب و انا حزرت
محافظ ايه
محافظ البنك
طب وبالنسبة للقناة القناة حكومية ومصاريفها على وزارة المالية المفروض
مش فهمك
قناة الجمهورية مصاريفها المفروض على الوزارة
ايوة صح بس تشتغل هي
هى شغال فعلا واللقاءده بيتذاع عليها
طب كويس
شكرا لحسن تعاونك معنا والسلام عليكم
وعليكم السلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق